s_b Ben 32günüm bir haftaydı kanamam yoktu yine başladı ilk günkü gibi sebebi nedir benim gibi yaşayan oldu mu kaç gün sürüyor
Zehranur12 s_b Ben de senin gibiydim canım bir geliyordu bir duruyordu yani 40 dan sonra zaten adet oldum ondan sonra işte hiç olmadım bilmiyorum niye beş ay oldu🤷🏼♀️
mimnice s_b benim de aynı oldu 30 gün sonra kan geldi 3-4 gün sürdü akıntıya devam 40 günlük kontrolünde doktoruma danışıcam ama çoğu kişi regl olmuşsun dediler bakalım doktor ne diyecek?
Cocukgelisimcimomy s_b benimde 20 si gibi durdu 30 da tekrar başladı . İlk aydan duzenlu regl de oluyorum
cucekusum_ s_b normal arada bitiyo gibi oluyo sonra tekrar basliyo benim yaklaşık iki ay sürdü böyle sonra iki kere regl oldum şimdi iki aydır olmuyom
Babybird 40 çıkana kadar normal bence. Benim 40 çıktı kesildi sonra adet oldum 2 buçuk ay oldu hala kanama az az oluyor doktora gideceğim benim ki normal bi durum değil gibi düşünüyorum
s_b mimnice peki sen kaç gün sonra tekrar arayla oldun ben 30gun içinde sadece bir hafta olmadı sonra neyine başladi
mimnice s_b bugündü doktor kontrolüm. Sordum regl olmuşum dikişim iyileşmiş alttan muayene oldum. İyice kontrol etti. Bir şüpheniz varsa doktor kontrolüne gidin bence. Alttan ultrason ile kontrol etsin sizi de. İyileşme nasıl vs görecektir. 😇
Zeynoko s_b normal sürekli bir kanama olmuyor zaten 3 gün arayla 1 hafta arayla lekelenme,kahve rengi akıntı kanama oluyor benim 60 güne yakın sürdü tam olarak bitmesi 🙁