Balim38 Kızlar günaydın çocuklarınıza tuvalet eğitimi vermeye kaç yaşında vermeye başladınız Kızım 2 yaşında bu aralar düşünüyorum acaba 2,5 yaşında mı başlasam bilemedim. Sizler ne zaman başladınız
hemsireemom Balim38 20 aylıkken bıraktık fakat bu aralar gerileme dönemi yaşıyoruz sanırım sürekli altına kaçırıyor ama sürekli her defasında geldiğini bildiği halde gitmiyor yada söylemiyor var mı diye sormamıza rağmen yok diyor ne zaman düzelicek bilmiyorum 27 aylık bu arada
Guzelanne19 Balim38 ben 3 yaşında öğrettim 2 günde bitti ne bir koltuğa yaptı ne de halıya nede yere çok sukur
Elfelf475 Balim38 22 aylıkken başladım 24 aylık olunca tam tamına öğrendi benim oğlum Kaçta başlarsanız başlayın ilk aylarda zaten zır olacak kafaya koydursanız başlayın gitsin 🙃
Balim38 hemsireemom Anladım canım bende bundan korkuyorum kendini tam hazır histtiğinde başlıyayım. 2 yaş düşünüyordum herkes erken deyince buraya yazayım dedim Ozaman 5 ay daha bekliyim🤭 seninkide inşallah tamamen alışır inşallah 🤲🏻
CafeChocolat 22 aylıkken bir haftada öğrendi kızım. Sabahladi kuru kalkıyordu ve bezden çok sıkılıyordu