Günaydın hanımlar 🌸
Sessiz çalışan nebulizatör aldım. Öksürükte ve burun tıkanınca kullanacağım içine sadece serum fizyolojik koyarak. Ne sıklıkla kullanılıyor bilenler yardımcı olabilir mi?
Oğlum 4 aylık büyük oğlum da 4 yaşında anaokuluna gittiği için eve sürekli hastalık taşıyor bebeğimi elimden geldiğince koruyorum ama illaki o da etkileniyor hastalıktan. Büyükte hiç kullanmamıştım çünkü o doğru dürüst hasta olmazdı okula başlayana kadar. Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim.