2boymommy eqosummm karanfil varsa kaynayan suya koy biraz bide o sekil birzcik kaynat sogumaya birak sonra kafa derine fisfisla masaj yaparak uygula bendede olmustu karanfil rahatlatmisti bende
terazikadini eqosummm sebamed kepek önleyici öneriyorum sana benimde kepekleniyordu bitlenmiş gibi kaşınıyordum onu kullanınca geçti saçları biraz sertleştiriyor ama duştan sonra saç kremi sürüyorum yumuşacık oluyor yine
Nurnln Eşim de bu durumdaydı ve 1 yıldır Vichy dercos kepeğe karşı bir şampuan var çok güzel çokta memnun kullanabilirsiniz ama fiyat olarak biraz pahalı eczanelerde var ama trend yoldan alın orası yine bir tık daha uygun.