Oznurkayaa Evet bilinçli.daha zamanı var korkma benimkinin bir sürü kelimesi var hala kendi kendine tekrar yapıyor bu da normal mis.örneğin babasına seslenir onu bilir meme yi bikir der.ama bakıyorum oyun oynarken veya heyecanliyken babababbab,mememmeme diyor.Normal.önemli olan bilinçli demesi ve bu 24.aya kadar surebikirmis hatta kelime çıkması 24.aya kadar beklenmeli canım 2 yaşı geceler hala yoksa o zaman uzmana görün.gitmedim yer kalmadı bilgin olsun.