Mathilda
Sevgili anneler,
iyi ki yapmışım veya keşke yapmasaydım dediğiniz, ders aldığınız, tavsiye ettiğiniz, bir daha bebeğim olursa dikkat edeceğim dediğiniz, yeni annelere tavsiye edebileceğiniz ne varsa yazabilir misiniz?
Mesela ben ilk haftalar bebeğimin bakımını anneme yaptırmıştım, o zaman için işime çok gelmişti. belki de o yüzden bağ kuramadığımız için sütüm az geldi. Bir daha bebeğim olursa , en azından ilk haftalar, bakımını kendim yapmak istiyorum. Sizin iyi ki’leriniz veya keşkeleriniz neler?