sibelatlass Benim bebeğim 2.5 aylık çok gazı ve kabızlığı var mama kullanıyorum 3 mama denedik hala geçmedi. Sizler naptınız? Hangi mama gaz ve kabızlık yapmıyor ?
minikoglummmmm sibelatlass anne sütüne göre mamalar çok ağır her bebeğe yaramıyor mama hepsini denemen gerek ona yarayan mamayı bulmak için
05500 minikoglummmmm sibelatlass hepsini denedim hepsi gaz yaptı kafayı yiyecem artık hipp kaldı onun da içinde Palm yağı var diye aldım ama denemedim
Fatmadoglu sibelatlass öncelikle her bebek farklıdır benim kızıma iyi gelen senin bebeğine gelmeyebilir. Ama bütün mamaları denedik biz, bize hipp organik combiotic iyi geldi
minikoglummmmm Semanur51 golden goat a bak birde keçi sütlü mama palm yağı yok içinde palm yağı gaz yapıyor zaten diğer hepsinde var mamalarda biraz değerlerine göre pahalı ama
Rchllc Goldan goat 4 aydır kullanıyorum bir problem yaşamadım Biraz ağır gelebilir kusma yapabilir ama oda zamanla azalıyor
Cansk sibelatlass imkanınız varsa golden goat keci sütlü mamayı öneririm sadece eczanelerde ve e bebekte satılıyor. Kabızlık yapmıyor cok güzel besliyor.
sezer2022 sibelatlass sma ve aptamil bizi kabız yapmıştı, bebelaca geçtik çok şükür aylarca bebelac kullandım
minikoglummmmm sibelatlass kolik annesi olarak söylüyorum her mamayı denedik asla fayda görmedik en son golden goat aldık o işe yaradı pıt pıt çıkardı gazını çocuğum boşuna o sancıları çekti o kadar