Dhi şu an aylardır yaşadığım göz rahatsızlığımın ne olduğun öğrendim sayenizde valla. ben hep alerjik bir bünyem var diye alerjidir diyordum ama sanırım bu bendekide… çok geçmiş olsun size ya çok kötü ve tam bir zulümmm