Kızlar doğum yapalı 67 gün oldu. 40 ım boyunca kanamam oldu çıkmaya yakın 5 gün kala yoğun ve ağrılı oldu regliye dönmüş olabilir dediler ayın kasımın 10 u falan dı. Şimdi aralığın 7 sinden beri ağrım var ama regli olamıyorum başka bir ihtimal olabilir mi diyorum gebe kalma gibi ama korunuyorum ve çok dikkatliyim o konuda yardım edin lütfen bilgisi olan varsa