Kızlar dün kızım öğlen koltuktan düştü hastaneye gittik mamadan hemen sonra kusması oldu 2 defa çok fışkırtarak değildi daha 6 aylık 6 saat hastanede durduk dün ki halinden eksiği yok bugün yani halı keyfi yerinde yüz üstü düştü ama sert düştü 🥺🥺 sabaha kadar başında bekledim 3 saatte bir uyandırdım oynatım geri uyuttum ama ben bayilacagım uykusuzluktan artık uyusam bişey olurmu