selnsnc
Süreç zor tabi. Oldukca Zor. Yaşamayan hele hiç anlamaz. Kimsenin başına vermesin. Ama bol keseden konuşan bundan sonra hayatınızda cok olacak.
Bebegin için sabretseydin mi diyen,
Neden hemen cocuk yaptın mi diyen,
Daha bir cok sey varda moralini bozmak istemiyorum.
Saçma sapan sözler duyacaksın. Aldırış etme diyeceğim ama olmuyor. Yavas yavaş öğreneceksin ayaga kalkacaksın zamanla.
Herşeyin bir zamanı var.
Demem o ki; negatif enerji veren insanlardan uzak dur. Yoksa seni daha cok dibe çeker.
Korkacak bişey yok. Kpss devam et ayakların üzerinde durur evladınada bakarsın. Emin ol daha güclü olacaksın ama bunun için daha cok zamanın vAr. Bu demek istediğimide ileride anlayacaksın