İki doğumumu da özelde yaptım. Ben devletten yana şanssızım ne vakit devlette bir kadın doğuma gitsem karşıma kendini ilah zanneden burnu havada insanlar denk geldi e banada kavga etmek düştü zira birinin beni asaglamaya calismasina asla sessiz kalamam ortalığı birbirine katar içimdekileri döker çıkarım o yüzden çok uzun zaman oldu devlette bir kadın doğuma gitmeyeli