elif2424 iki aylık iken kızımın bütün parmakları böyle olmuştu o hafta ilk kez tırnak makasıyla kesmiştim tırnakları uzadıkça etine battığı için oluyor sonra çok derin kesmedim şimdi ayak tırnakları kesmediğim halde öyle olup geçiyor bende çok korkmuştum görünce kıpkırmızı intihaplıydı 🫣