2,5 aylık oğlum ellerini yumruk yapıp baş parmağını ağzına sokuyor. Acaba karnı doymuyor mu diye düşünmeye başladım. Karnı tokken ve emzirdikten sonra da bunu yapıyor. Geçici bir durum mu? Bebeklerde emme refleksi olduğunu biliyorum. Ama diğer taraftan da karnı doymadığı için yapıyor diye düşünüyorum aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda nasıl unutturucam