Zarifokur Kızlar bebeğim 3ay 24 günlük ama emzirince biraz emiyor asılıyor ağlıyor bırakıyor ve tekrar almak istiyor tekrar asılıyor bırakıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum. Sütüm mü az geliyor diye kızıyor uff
Mhnds2356 Zarifokur süt çok gelince de yutmaya yetişemediği için sinirleniyor olabilir. Benim bebeğim alerjik bebek midesine süt gittiği anda sesler çıkmaya başlıyor ve ağlayıp memeyi bırakıyor. Sakinleştirip tekrar versem de böyle bir silsile devam ediyor..
Smiley Zarifokur benim ilk çocuğum öyleydi 3 ay civarı akşamları aynı dediğiniz gibi yapıyordu. Çok iştahlı bir bebekti akşamları sütüm azalıyordu kızıyordu. Ağladığı zamanlarda takviye yapıyordum
Ygtek Zarifokur benim oglumda aynı 4 aylığız sütüm mü yetmiyor diye bi sıkıyım diyorum yüzüne fışkırıyor gündüz sürekli böyle zor emziriyorum ama iştahında hiçbir problem yok tekrar verdiğimde alıyor kucağımda sürekli emmek istiyor. Anlam veremedim bende açıkcası
Zarifokur Mhnds2356 yok canım yutmuyor duyarım onu yutsa bir iki çekiyor bırakıyor geri atıyor kendini tekrar alıyor yine aynı
Arzu8555 Mhnds2356 merhaba benim bebeğim 2 aylık biberonla mama verirken gürültülü sesler geliyor midesinden gaz problemimiz var ona göre mama kullanıyorum siz de ses geliyor alerjisi var diyince sormak istedim acaba benim bebeğim de demi öyle bir durum var
Mhnds2356 Zarifokur sıçrama dönemindeyse meme reddi de olabilir süt az diye düşünmeyin hemen. Benim bebeğim 3ay 15günlük sıçramada şu an, sizinki de sıçramada olmalı.
Pasaannesi-01 Yazdıklarınızı harfi harfine ben yaşıyorum ara ara yapıyor bunu nedenini bilemiyorum 🤷♀️
Sumide Mhnds2356 bu sicramalari nerden öğrenebiliriz 7 bucuk haftalik kizim memeyle kavga ediyor bu aralar
Zarifokur Smiley canım akşamları genelde yapıyor mamaların tadını sevmedi bir türlü nedense iki mama denedim görümcemin bebeği mama alıyor onun mamalarından ama yok emiyor bile ne anlar tadından 🤦🏻♀️
Smiley Zarifokur sadece akşamları yapıyorsa süt yetmiyordur . Ben Prinç ununa az pekmez katıp kaşık maması yapıyordum .
Zarifokur Smiley gaz yapıyor mu çok peki ay az kilo aldıysa bir takviye yapacağım o zaman anlarım artık yetmiyor demek ki sütüm
Sumide 54 günlük ve Benim kizim da bir kac gundur yapiyor karni cok aç degilse.3 gundur de Geceleri uyumadan 40 cc mama veriyorum onu da zor alıyor . Hafif uykuluyken bir sorun yok neden böyle ben de yoruldum gercekten
Zarifokur Sumide aynen ya göğüslerim ucu yara olacak çekip bırakmadan acıyor yanı evladım tamam sinirleniyorsun neye sinirleniyorsun keşke konuşabilseler anlatsalar yazık onlarada
Smiley Zarifokur yok hiç yapmıyordu. Kilo alımı normal çıkabilir ama her bebeğin gelişimi farklıdır. Benim kızıma sütüm çok yarıyordu ayda 1200-1300 alıyordu ama deşiğim gibi 3 ay civarı sütüm yetmiyordu akşamları . Yemeden de asla uyumuyordu. Ben sonra ek gıdalara erken geçtim o zaman muhallebiyi de bıraktım zaten
Mhnds2356 Sumide harika haftalar diye bi uygulama var oradan öğrenebilirsiniz ama uygulama ücretli. Googlea sıçrama haftaları yazıp görsellere tıklayınca hafta hafta yazıyor, 7buçuk haftalık dönemde sıçrama başlangıcı
Kubra6095 Zarifokur gazdır canım 4 buçuk aylık olduk bizde önceden daha sık oluyordu ama azaldı artık öyle yapınca gazını çıkarıyorum tuvalet pozisypnunda tutuyorum kakasınj yapıyor sonra rahatça emiyor biz bmyle atlattık. Bide süt çok gelirse gluk gluk diye sesler çıkarıp memeyi bırakıyor. Bence gazdan yapıyodur seninki
Zarifokur Kubra6095 ah ah arkadaşım benimki kakasını bazen 7 gün oluyor yapmıyor en az 4 gün çok bezde değişmiyoruz günde iki üç tane
Okyanusolmak Zarifokur emzik ve biberon meme reddi yapıyor. Bi de atak döneminde de yapıyorlar. Akşam süt tazyiği azalınca