kucukoglum_1 bende adetim bitti taktırdım bu ay adet olmam gerekiyordu ama kahverengi lekelenme şeklinde oldu. Biraz daha beklicem olmazsa doktora gidicem daha önce de taktırmıştım ama ilk ay kontrolünde kaymıştı çıkardılar oğlum bir yaşına gelince tekrar taktırdım her vücut kabul etmeyebiliyormuş umarım öyle bir şey yoktur başımdan bir kürtaj olayı geçti oğlumdan sonra 🫠