Tgcemen Oğlum 5 aylık ve uyku tulumu aldık. Odanın sıcaklı 22-23 arasında değişiyo ve 1,5 tog aldım. Kullananlar varsa içine ne giydiriyosunuz acaba. Evet kartında tanımlı ama kullananların tecrübesi daha faydalı olucak benim için
fadikada Tgcemen sadece zıbınla yatırmanız yeterli olur bizim oda sıcaklığı 24-25 derece arası 0.5 tog uyku tulumuyla uyutuyorum. Kızım sıcağı hiç sevmez.Evde 1 tog uyku tulumuda var onu giydirsem su gibi terler
Pastaneusuluislakkek Tgcemen 23 derecede hiçbir şey giydirmeden, 22 de yarım kollu zıbınla yatırabilirsiniz… bu biraz da çocuğun tepkilerini bilmekle ilgili. Birkaç gece deneyin anlarsınız zaten
Bebislerhakkinda Tgcemen 1bucuk altına atlet oda ısısı 23 ama kimse yakmıyor bi enayi biziz çünkü onlar yüzünden ev sıcak gbi değil biz yorgan örtünuyoruz ben hayatta bebegi zibinla yatiramam uyuyanın üstüne kar yagarmis Üstüne de battaniye örtemem aklım kalır ondan aldim 1bucuk ne iyi ettim🤣
fadikada Tgcemen sıcağı sevmiyorsa 1.5 tog fazla aslında odanızın derecesine göre. Ama işte her çocuk bir olmuyor kimisi terlerken kimisi hiç terlemiyor. Alt komşum bebeğini 1 tog uyku tulumuyla uyutuyor o terlemiyor mesela oda ısılarımız aynı merkezi sistem binamız.Ben kızıma 1 kere giydirdim su gibi oldu 😂
Tgcemen fadikada şimdi uyuttum bakalım deniyorum. İçine ince taytı var onu giydirdim üstünde sadece kısakollu zıbın var üzerine uyku tulumu bakalım neler olacak 😂
Tgcemen Bebislerhakkinda valla aynı aile apartmanındayız kayınvalidem aşağıda o yakmıyo çok e üst katım boş alttan soğuk üstten soğuk bizim evi ayarında tutmak çok zor oluyor o yüzden. Bakalım 1,5 tog altına bi ince taytını giydirdim içinde normal kısakollu zıbını var bakalım görücez
Lilybaby Tgcemen bizim ev de 22-23 derece arası 1 tog aldım içinde sadece zıbınla uyuyor hiç terlemiyor sabah da sıcacık kalkıyor
ikoayaz 1.6 tog aldım evim 22-24 derece arası oluyor içine de kısa kollu zıbın giydiriyorum sadece terleme olmuyor sıcak oluyor bebegim 👌