Kutaynannesi belkide tek delikli diye içemiyordur isterseniz daha çok delikli olanları da deneyin, biz 5. Ayından itibaren 3 delikli kullanıyoruz ama tek deliklide çocuk işkence çekiyormuş onu anlamıştım 3 delikliye geçince çünkü tek delik olanda ağzına çok süt gelsin diye çok çabalıyordu