MutluY_E 16 aylık oğlum yabancılara karşı asla gülmez, asla yanlarına gitmez, iletişime girmeye çalışmaz, yüzlerine böyle donup bakakalır. Normal mi acaba
KaynanaYiyen MutluY_E e ne güzel işte. Kızım da inşallah öyle olur. İlk kaynanamın sülalesine öyle olsun amin. Skskksks
BBuseYY MutluY_E canım eğer apartman dairesinde yaşıyorsan ve pek kimseyi görmüyorsa böyle tepki vermesi çok normal bizim bebek 10 aylık olcak böyle tanımadığı insanlara karşı gülmez yanlarına gitmez hatta ağlar eve gelen misafire bile ağlıyor yanına gitmiyor .. bir tane komşum var alt daire sürekli onu görüyor bebek ona gülüyor ona gidiyor mesela …. Valla bu apartmanlar çocukların sosyal yaşamını inanılmaz derecede etkiliyor ,nerede böyle tozun toprağın içinde büyüyen çocuklar balkonumda büyük saksım var böyle kocaman gidiyorum bazen ayaklarını topraga bastırıyorum :))
hndathn MutluY_E bende aksine her gördüğüne mavi boncuk dağıtan oglumdan muzdariptim😁benim oğlum 40 irkla barışikti o kadar cektimki bu durumundan.gel diyene gider güler 4 5 yaşında evimizin açık adresini telefon numaramızı verirdi hiç tanimadigi insana🤦 artık öyle yapma böyle yapman doğru diye diye sebeplerini anlata anlata dilimde tüy bitmisti.kızım öyle değil yabancı birinin ona dokunmasından gulmesinden hoşlanmaz kenara köşeye saklanmaz ama biri ona gülmeye dokunmaya çalıştığında anne söyle dokunmasın ellemesin beni der kızarak bakarak seçici konusmazligi var mesela güven duymadığı kimseyle asla ama asla konuşmaz ve her çocuğun oldugu gibi kiziminda evimiz en güvende hissettiği yer misal güven duymadığı arkadaşlarımızın yakınlarımızın evimize gelmesini de istemez söyle gitsin der ya da karşılarına geçip gidin der tek iletişimi de bu ‘gidin’ . sonrasında huysuzlaniyor. Oğlum tek başına apartman çocuğu tabiriyle büyümesine rağmen kızımda oglumdan daha sosyal bir kişilik oldum her daim çocuğuma uygun mekanlar secerek onuda sosyallestirmeye çalışıyorum ama yok biri apartmanda büyümesine rağmen etrafına son derece açık bir çocuk diğeri dışarıda büyümesine rağmen etrafına son derece duvarlar ören bir çocuk 🤦 karakter işte
chicksmom MutluY_E başlarda öyle oluyorlar benim oğlum da başta yabancılarla iletişim kurmazdı ama şimdi herkese öpücük atıyor by by yapıyor sorular soruyor bence soğuk olması iyi yani bana kalsa inş zamanla insanlarla mesafeli olması gerektiğini öğrenir dışa dönük olması güzel ama tehlikeli