Kızlar merhaba 🙋♀️
kızım 6 ay 3 günlük oldu.
Mama + anne sütü olarak devam ediyorum.
Ek gıdaya başladım yumurta ile. 3 gün kuralına uydum.
Bugün patates haşlaması denedim. Ama şunu bilmiyorum ben hergün 1 yiyecek mi deneyeceğim? Mesela yumurta denedim bir daha ne zaman vericem? Günde bir kere tadım yapılacak başka olmayacak mı? Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🌹🌸😇