Merve266 ahh güzel anneler neden kıyas yaparsınız anlamıyorum 🥰 bu sadece sizi üzer. Her bebek kendine özeldir gelişim süreci başkadır. Bunu doktorlar ısrarla söyler ki söylemeseler bile zaten bu bellidir. Kimi çocuk 1 yaşında yürür kimisi 1.5 kimi bebek hiç emeklemez vakti geldiğinde direk yürür.bazı bebekler erken diş çıkarır bazısı çok geç gibi gibi bir sürü örneği var ❤️