Kızlar babamın akrabası Almanya’daydı osanit istedim yolladı 3 hafta önce kargoya vermiş ama ne gelen var ne giden. O da ben bakamam araştıracak vaktim yok diyor. Bi belge kağıt vermediler mi diyorum Kargo takip için yok diyor. Almanyada sistem nasıl bilmiyorum bu durum normal mi?