Serenity1 İnternette vs günde 2 kat artması gerek diyor benim az mı yükselmiş acaba. Böyle bir durum yaşayan var mıı
Serenity1 22,96 değer 3 günde 76.43 olmuş. Kimisi 150 lerde olması lazımdı diyor kimisi normal diyor gerçekten çok stres yaptım
ekmekarasibal Serenity1 2 günde bir iki katına çıkması lazım. 22 2 gün sonra 44, 2 gün sonrası 88 gibi.
Beyninizikullanmakucretsizdir Serenity1 değeriniz gayet güzel artmış 😍 22.96+22.96=45.92 Geriye 30.51 kalıyor ve 3 gün için çok sağlıklı bir artış olmuş. Sağ salim kucağınıza alırsınız İnşallah. Ay ben bile heyecan yaptım 🥹🥹
eraysen Serenity1 16 ile öğrendim suan 5 ay 8 günlük lekelenmelerinizin olduğunu doktorunuza iletin ilac veriyor genelde doktorlar onun için benim 3 ay boyunca lekelenmem olmuştu
eraysen Serenity1 iki gunde en az %60 artması lazım suan hatırlamıyorum ama 35 40 gibi birşeydi önemli olan artış kaç olduğu değil
annemioldumbensimdi_ Serenity1 bence kan vermek yerine siz direkt kadın doğuma randevu alıp gidin doktor bi baksın
Serenity1 Beyninizikullanmakucretsizdir ya gerçekten mi içimi ferahlattınız 🙏 allah razı olsun çok korkuyorum hepinizden allah razı olsun 🙏 gerçekten 3 günde 22 den 76’ya çıkması iyi mi yanii
Serenity1 annemioldumbensimdi_ doktorum diyo ki takip edelim henüz yeni diyor ama değer benim çok canımı sıktı 😞 doktor da ameliyattaymış daha görmedi mesajımı
Alfabeta Serenity1 canım yerleşme lekeside olabilir kinyasal gebelikte olabilir iki gün sonra yine beta testi yaptır
Beyninizikullanmakucretsizdir Serenity1 evet güzel bir artış olmuş. 2 gün sonra tekrar kan verin değeriniz daha da yükselecek 😍 umarım sağlıklı bir gebeliktir ve hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🤗
zeynep91 Serenity1 yok 2 katı artmıştı fazlasıyla arttı benm hatta yavassa kımyasal olablr canımm kac katı ckıyor msela betalarn kac
Beyninizikullanmakucretsizdir Serenity1 sağlıklı olup olmadığını öğrenmek için takip etmeleri gerekiyor. İçinizi ferah tutun iyi düşünün ki her zaman iyi olsun 🤗
Serenity1 Beyninizikullanmakucretsizdir evet doktor da öyle söylüyor şu an gelsen bile kan testinden başka yapacağımız birşey yok diyor