Hirask Kızlar selammmm rotavirüs aşılarınızı hangi aylarda yaptırdınız yaptırmak istiyoruz ama 5 aylık olduk dağlık ocağı yapmak istemiyor 3. Ve 5. Aylarda oluyor geç kaldık diyorlar yardımmm edin
Oburiks Hirask Yardim edilecek bir durum yok maalesef ki çünkü cok geç kalınmış , ne zaman yapılacağını hiç araştırmadınız mi?
Hirask Oburiks araştırdım tabii ki ama doktoru yanılttı beni 3 ay 12 günlük ken yapılmayacağını söyledi bende bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum yardım edin derken birşey yapmayacağınızı biliyorum.