2 3 gündür daha yoğun bir şey hissediyorum sanki bişey var ki ama öyle mide bulantısı falan yok karnım şiş gibi. Adetim çok düzensiz olduğu için anlamıyorum test yapmak istemiyorum korkuyorum çünkü ben diyet kahve tüketiyorum bir kaç gündür kendi problemlerim var çok aç bıraktım kendimi. 38 gün önce adet oldum