Aryasmom22 Merhabalar bu gaz damlasını kullanıp memnun kalan var mı kullanan varsa nasıl kullanıyorsunuz ne dozda aç mı tok mu ? Az önce doktorumuz bunu tavsiye etti açken 5 damla şeklinde, almadığımız gaz ilacı kalmadı kızımıza😔 ah bu gaz sorunu...
sevcan Aryasmom22 benım kızım cok gazlıydı o damla kurtarmstı benı emzırmeden 5 10 dakıka once damlatıorsunuz. sonra yavru rahatlıyor
Dilek_45 Aryasmom22 ben kullanıyorum doktor tavsiyesiyle günde 8defa 8damla aç karnına unutursam tok da veriyorum ben yani 3saatte bir düzenli kullanılırsa fayda var yoksa ağrı kesici gibi kullanılırsa faydası olmaz dedi tabi ne kullanırsanız kullanın rahatlatıcak tamamen geçirmiyor maalesef
Mervvv Aryasmom22 bende almadigim damla kalmadi en son aguline diye bi damla aldim diger damlalara gore daha uygun fiyatli ve tamamen bitkisel bebegime ogluma verdikten aonra 20 25dk icinde baslior gazini birt birt cikarmaya cok memnunum kesiinlikle tavsiyebderim digerleri bosuna para tuzagi
Zeynep1625 Benm kızımı o rahtlatmştı birazck. Onda önce nurse kullndm daha kötü etti. Şimdi biogaigayı kullnyrz. Gaz geçmyo ama eski nazarn biraz daha iyi
Keremozaninannesi Aryasmom22 biz 4 ay gaz sancisi çektik ve tek rahatlatan relactaz oldu bir ay kullandık ve çok memnun kaldık 1 ayin sonunda artik etki etmemeye başladı