Arkadaşlar oğlum 23 aylık kademeli olarak emzirmeyi azaltmaya çalışıyorum fakat öğle uykusuna yatarken ya da akşam uykusuna yatarken emerek uyuyor zaten gece kalkarsa emmek istiyor ne yapacağım? Uykuya geçmeden 1 saat önce odada emziriyorum sonrasında yatağına uyutmaya götürüyorum tekrar orda da emmek istiyor uyumak için bu emzirme olayını bu aylarda bitirmek istiyordum 2 sene olucak tam ama nasıl yapıcam ya çok zor