Gamzeemre evet oyun grubu gibi. 3 ta da 4 yaştan itibaren her gün birer saat olması gerekiyor benim kızım 1 buçuk yaşındaydı o haftada 1 gündü çarşamba günleri. Her Salı 8 de aramaya başlıyorsun sınıf dolmadan hat düşerse yarın için kaydını yapıyorlardı ben bir kaç kez denedim düşüremedim çok talep vardı. Bir sadece danver testi yaptırdık gelişimini ölçmek için. detaylı bilgiyi arayarak sorarsanız anlatırlar