Kızım diş döneminde azılar ve köpekler aynı anda çıkıyor gerçi 2 tane azı kaldı artık diğerleri patladı yaklaşık üç aydır çekiyoruz sıkıntısını. Ama önemli bi sorum var benim kızım tam 1 aydır hasta ya. Gidiyoruz doktora ilaç kullanıyor bi düzeliyor sonra daha beter hasta oluyor. Doktor ne kadar kullan diyorsa o kadar kullanıyorum yemesi iyi çok şükür kemik suyudur pekmezdir yumurtadır her şeyi yediriyorum. 10 gündür grip ve öksürük vardı yine doktora gittik enfeksiyon yok dedi bi ilaç verdi gönderdi ve şu üç gündür birden bire korkunç hasta oldu ateşler 38inden aşağı değil. Bugünde gittik ciğerler enfeksiyon kapmış. Ya ben anlamıyorum üstünü sıkı giydiriyorum beslenmesine dükkat ediyorum. Vallahi aşırı derecede yoruldum artık elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Varmı böyle bi şey yaşayan biraz uzun oldu 😒