Bebeğim 8 buçuk aylık. Şuana kadar çok güzel emiyordu. Bu hafta sonu ne olduysa memeyi pek çekmiyor bile. Süt gelmesine yetecek kadar bir çekiş hissetmiyorum. Bir gün sabahtan akşama emmedi hiç verdiğimde de ağladı. Neden böyle oldu bilmiyorum. 😢 Sütümü sağdım az önce eskiden tek göğüsten 60 ml çıkardı şimdi 30 ml zor çıktı baya uğraştım. Sütüm mü kesildi yoksa oğlum reddediyor da bu mu sütü azalttı bilemiyorum. Fikir verin 😔