Sdyldrm Öncelikle çok geçmiş olsun anlattiginiz şeylerin birebir aynısını yaşıyoruz benim kızımda 13 aylık 1 ay bile olmadan tekrar hastalandı 3 gün önce acildeydik ateş 39,5 dan aşağı dusuremedim kulak enfeksiyonu olmuş çok yayginmis bu dönemde çocuklarda.cocuklar her hastalandığında huy degistirirlermis benim kızımda çok mız mız oldu kucaktan inmez evde 2 büyük ablası var babası var ama bana çok bağımlı yapışık ikiz gibi geziyoruz sol kolumu hissetmiyorum taşımaktan inşallah değişir huyları 😊