Benim oğlumda 2 gün sonra 4. Ayını bitirecek hep ilgi istiyor ve yatacağı vakitte hep ağlıyor kızlar bu atak dediğiniz tam olarak ne yaşatacak acemilik işte ona göre hazırlıklı olayım😀korkutmayin beni ne yapmam lazım fikir verin bana ha bide ağladığın da meme reddi yaşıyoruz