Kizim 13 aylık hala emiyor çok şükür fakat hicbir zaman biberon aldiramadim devam sütü verdim almadi günlük süt vereyim artik dedim o da olmadi yani içip tadını beğenmiyor desem neyse biberonda sulukta ya da bardakta görünce bakıyor ve icmiyor🤦 yani alsa bi yere gittigimde kolaylik olacak ya da geceleri artik mama yerine süt iciririm diyordum ama yok ne yapmam gerek ya ilerde de sevmezse sonucta emmeyi bıraktığı zaman içmesi lazim 😔