Az evvel bir video izledim aile ve sosyal hizmetler bakanlığı çalışan çalışmayan tum kadınlara geri dönüşümü olmadan 4 bin TL vereceğini tek şartın en az bi tane çocuğu olmasıymış. Bunu duyan uygulayan var mi? Ben nerden başvuru yapacağımı bulamadım da