Merhaba. Oğlum 2 aylıkken atandım. Ücretsiz izne ayrıldım 2 yaşında ise başlayacağım. Oğlum şuan 10 aylık. Ama vakit yaklaştıkça acaba calismamam mi gerekiyor diye düşünüyorum ama bir yandan memurluk kolayca bırakılır mı diyorum. Oğlumla sizce 2 sene içinde güvenli bağlanma gerçekleştirebilir miyim yoksa illa 3 sene mi beklemem lazım 😑 var mı 2 sene sonra ise başlayıp sorun yaşamayan anneler