melak60 Oğlumun doktoru bir çocuğun ancak 9 10 yaşına geldiğinde boğazındaki balgamı çıkarıp tükürecek gelişim seviyesine erdiğini bu yaşa kadar çocukların balgamı yuttugunu vücudun bunu yabancı cisim algilamasi sonucu çocukların ya kusması gerektiği ya da mukuslu kaka yapmasi gerektiğini söylemişti. Oğlum çok öksürdugünde kusmaya ya da mukuslu kaka yapmaya başlarsa korkmamam gerektiğini söyledi bu vücudun balgamı dışarı atma işlevimis. Benim oğlum şuan 11 yaşında ve daha geçen seneye kadar öksürük anlarında hep kusardi ancak o zaman rahatlardi şuan artık kendisi balgamıni tam anlamıyla dışarı çıkarabiliyor