Kızım bir ay sonra iki yaşına girecek sütten kesmeye çalışıyorum 2 gündür,memeye aşırı düşkün bir bebek ama gündüzleri bir iki geliyor meme pis diyorum gidiyor ama geceleri emerek uyuduğu için çok zorlanıyoruz. O ağladıkça ben perişan oluyorum göğsüm de doldu taştı çocuğa eziyet ediyorim sütüm olduğu halde emzirmiyorum diye kendimi suçlu yorum. Ama onun iyiliği için de kesmem lazım biliyorum.. çok mutsuzum onu bir daha emzirememek olmak beni çok üzüyor çok kötüyüm bana moral verin lütfen 😭😭😭😭