Momsinem bir kaç kadın doğum uzmanından dinlediğim kadarıyla, ilk boşalmada gelen sperm genelde daha hareketli olduğu için erkek oluyormuş, ama mesela bir kez oldu ikinci kez boşalırsa bu yorgun sperm yani dişi sperm hücresi oluyormuş. Kadın yönünden bakınca da yumurta çatlamadan öncesi bir döllenme olduysa dili hücre çatladıktan sonra döllenme olduysa erkek hücreydi yanlış hatırlamıyorsam ya da tam tersiydi 😅 anca böyle birihtimal yani tutabilir tam olarak bilimsel bir kanıtı yok sonuçta ama bir kaç kadın doğumcudan dinlediğim şey bu 🌸