Rabis9555 değerlerim düşük olmadığı halde b12/çinko/folibol/febvit vitamin ve evocapil şampuan verdi. 1 ay vitamin kullandım şampuanı ağustostan beri bırakmadım hiç. Bana da doğumdan sonra olur cart curt diyolardı. Ama abi anormal bu diyodum . Dr de ilk normal dedi saç köküne bakınca haklısın çıkan köklerde ölü dedi vs . Bunları verdi herkese heryere yazıyorum ki faydalansınlar diye . 10/10 bi tedavi yöntemi boş olan yerler doldu