ayseasel1 Hamburgerr sadecehande hatta şöyle ki bir doktor kaplama dedi önce neye uğradığımı şaşırdım. Sonra başka doktora götürdük ve dolgu ile hallolur dedi şimdi 6 ayda bir kontrolumuz var
ayseasel1 Aman arkadaşlar… sizleri acil uyarıyorum ilk diş çıktığında goturmeniz gerekmiş…. kızım bir iki ay önce 4 dıştan dolgu oldu anestezi ile lütfen diş bakımına dikkat edin ve muhakkak kontrole götürün lütfen
Yaren27 Benim kızım 1,5 yaşında yıtulabilen macun almıştım rocs ama hep yutuyor diye artık fırçalamıyorum kaş yapıyım derken göz çıkmasın kendi şahsi fikrim doktorumuza danışıcam bu ay
hndathn 1 yaş itibariyle çocuklarımı her sene hem dış hem göz doktorlarına rutin kontrole muhakkak götürüm