Duygu_5864 Serum fizyolojik kullanıyorum ben çok rahat ediyoruz şırıngaya çekiyorum sağ sol ikisinede sıkıyorum başını yere eğecek sonra asiparatörle çekiyorum 5 aylık erkek bebek benim ki doğduğu günden itibaren aynı işlemi uyguluyorum