Merhaba hanımlar 6 aylık bebeğim var ve 3ay kolik ağlamaları yaşadık şimdi çok şükür normal bir bebek ama o süreçte hep kundakladığım için bebeğim kundağa alıştı uyurken. Ve büyüdükçe sallanarak uyudu ayakta ve bu durum bana dışarıda çok sıkıntı çıkartmaya başladı çünkü uyanıklık süresi şuan 1buçuk 2saat aralığında olduğu için yolculukta ya da dışarıda olduğumda sallayamadığımdan bana problem yarattığından 1haftadır uyku eğitimi vermeye çalışıyorum kendimce evde ancak asla kundaksız uyumuyor çünkü dalarken emzikle uyuyor ve kundaksız olduğunda emziğini çıkartıp yeniden takamadığı için ağlıyor dalamıyor. Ne yapacağım bilemedim tek kolunu çıkartarak alıştırın diyorlar hangi kolu dışarıdaysa onla çıkartıyor emziğini valla kaldım avel gibi ortada . Birde uyku eğitimi veren var mı çocuğu evde alıştığında dışarıda sorun olmaz değil mi. Son olarak 6aylık bebeğin max 1buçuk2saatte bir uykusunun gelmesi normal mi bilmediğimden soruyorum 😂😂