Merhabalar bebeğim 3 aylık oldu. Gayet uslu bir bebekti. Uyku düzeni güzeldi. Çok ağlamazdı. Son 4-5 gündür ne gece uyuyor ne gündüz. Salladığım sürece uyuyabiliyor. Gazı yok, gaz damlası da verdim acaba ondan mı diye. Çok huysuzlandı. Sallamadığım sürece ağlıyor. Atak mıdır? Diş midir? Nedir? Anlayamadım bir türlü.