Merhaba sevgili anneler bebişim 4 ay 8 günlük olduk çok şükür reflü yatağında uyuyor ama sanki artık rahat değil sürekli kendini aşağıya kaydırarak uyandırıyor uykusu olduğu halde normal yatağında uyutmak için daha erkenmi sizin bebisleriniz nasıl uyuyor acaba teşekkürler 🤗