PerfectMommy Merhaba, bence yavas yavas oyunla baslayarak gunluk konusmalara gecebilirsiniz. Tavsiyem apple diyip elma karsiligini soylemeyin. Benim oglum da 3 yasina kadar ekransiz buyudu, zaten onerilen sey ilk once kendi dilini duzgunce konusmaya baslayip sonra ikinci dil ogrenmeleri. Simdi oglum onumuzde ki sene okulda ucuncu bir dil ogrenecek bakalim o nasil ilerleyecek🫠