Bebeğim 2 gün sonra 6 aylık olacak şimdiye kadar eşim korunuyordu daha sonra hap kullanmaya başladım cerazette biraz yan etki yapınca başka hap önerdi doktorum reglin ilk günü başla dedi normalde en geç 7sinde adet olmam lazımdı olmadım ama yine ara vermeden yeni hap başladım
Diğer hapı da her gün dakikası dakikasına yuttum hiç atlamadım
Bugün ayın 11i ben hala regl olmadım
Geçen gün biraz kahveye dönük akıntılarım geldi açık pembe falan hatta regl oldum sandım ama olmadım
Buralarda okudum hap içip regl olmayanları ama ben bu bebeğimden önce de yazz kullanıyordum yine düzenli oluyordum
Şimdiye kadar ilk defa böyle olmadım
Hatta hamileliğimi öğrendiğimde daha regl olmamıştım bile
Ay korkuyorum test alıp yapmaya ama yapmadan da bilemeyeceğim gibi
Niye buraya yazdım bana hap içip biz de olmuyoruz bazen demenizi bekliyorum😂😂 yoksa yarın test alacağım
Ve çook uzun bir süre hatta mümkün mertebe ikinci çocuğu düşünmüyordum