Merve1531 bana kimse su ver demedi kimseye de sormadım sarılığı düşsün diye Şekerli su verdim İlk zamanlar, korktuğu zamanlarda sıçradığında da şekerli su veriyorum yüreği kalkıyor derler bizde. mama veriyorum arada sürekli tekrar eden bir düzenimiz yok Mama konusunda pamukçuk sıkıntısı yaşamadık su vermemden kaynaklı ben alerjik her hangi bir durum görmediğim icin vermeye devam ediyorum gene de sizin düşünceniz