Ben ikiz doğurdum. Toplam 17 kilo aldım, doğumdan 2 gün sonra 6 kilo gitmişti. Bebişler 2,5 kg doğdu. 1 ay sonunda 15 kilo vermiştim sadece emzirerek. Hiç diyet vs yapmadım sadece emzirdim ve bolca su içtim, size tavsiyem sütünüz varsa sık sık emzirin ve en az 2,5 lt su için günlük