TugcenurLina Esooo56 kızım 4 ay 1 haftalık bizde başlıycaz bu ay. Herkes newvit ve ocean öneriyor. Ben d vitamini de ocean kullanıyorum sağlık ocağındakilerin içeriği temiz değilmiş
Esooo56 TugcenurLina Dilararden miray_85 Arzua bende 1 şişe ocean bitirdim arkadaşımın elinde vardı açılmamış onu bitirdim şimdi de sağlık ocağına yazdırmayı düşünüyorum ama hangisi iyidir sormak istedim
Mervetnl Esooo56 devletin karşıladıkları ilaç sınıfına giriyor eğer imkanınız varsa özelden alın derim ama yoksa da en iyi öneriyi doktor yapar