Çocuğunda gecikmiş konuşma olan anneler nasıl bir yol izlediniz, ne kadar sürede sonuç aldınız, çocuğunuz ne zaman konuşmaya başladı?
Şuan 27 aylık olduk, ekran sıfır kreşe başladık anne, baba, gitti vb 10 kelimemiz vardır ama ikili cümle yok. Parmağıyla işaret ediyor alıcı dili çok iyi komutları yerine getiriyor ama ifade edici dilde sorunumuz var asla konuşmak için çaba göstermiyor. Çocuk doktorumuz hiç bir sorun yok genetik sebepler olabilir dedi ama aynı süreçten geçen anneler varsa eğer deneyimlerini paylaşırsa mutlu olurum.